خصوصیات سرامیک های پرسلانی

و اینک تحولی جدید در صنعت کاشی و سرامیک

    سرامیک های پرسلان مات تالکومین و آمینو پارسیس

   سرامیک های پرسلان نانو پولیش پارسیس

   خصوصیات:

  1. مقاومت خمشی بسیار بالا
  2. مقاومت در برابر مواد شیمیایی (اسیدها و بازها)
  3. طول عمر بسیار بالا و پایدار
  4. مقاومت سایشی و سختی بالا
  5. جذب آب بسیار پایین (در حد ۰/۲ درصد وزنی)
  6. مقاوم در مقابل یخ زدگی
  7. به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  8. وزن سبک نسبت به دیگر مصالح مشابه

   سرامیکهای پرسلان لعابدار پارسیس از مواد اولیه فراوری شده بسیار مرغوب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و دستگاههای روز اروپایی در شرایط ویژه ای از جمله فشار پرس زیاد و دمای پخت بالا (۱۲۸۰-۱۲۵۰درجه سانتی گراد)تولید می شوند، این امرباعث استحکام بالا و جذب آب پائین این محصولات می گردد.

   سرامیک های پرسلان پارسیس در دو نوع لعابدار و لعاب پولیش تولید می شود که هرکدام در نوع خود بی نظیر هستند.

   سرامیک ها بعد از توليد به دليل شکل قالبهای ماشین آلات تولید ، لبه هاي گرد و نیزاختلاف ابعاد دارندکه مانع چیدمان دقیق آنها در حین نصب و نیز پدیدار شدن منظره ای نامناسب پس از نصب  میگردد ،بدین جهت برای بهبود کیفیت وکسب بهترین جلوه در سطوح نصب شده ، لبه های تمام محصولات پارسیس ،پس از تولید با ماشین آلات ویژه به اندازه چند میلیمتر بریده میشود و گردی لبه ها و اختلاف ابعاد از بین می رود ،به این عمل رکتیفای (کالیبره)کردن میگویند لذا توصیه می شود این محصولات به صورت بند دار وبا استفاده از فاصله نگهدار مخصوص (صلیب پلاستیکی )نصب شوند.

    رکتیفای کردن،افزایش هزینه تولید را در بر دارد با این حال به دلیل تاثیر فراوان آن بر افزایش زیبایی نهایی، برترین برندهای کاشی و سرامیک جهان سعی می کنند محصولات خود را با این ویژگی به بازار روانه کنند.

 

   سرامیک های پرسلانی از تراکم و دانسیته بالایی برخوردار هستند که موجب بالا رفتن استحکام خمشی و مکانیکی سرامیک های پرسلانی می شود.لذا محصولی مناسب برای استفاده در کف انواع ساختمان می باشند.

 

   مقاومت بالای این محصولات در مقابل یخ زدگی وشوک های حرارتی ، آنها را برای استفاده در تمام فضاها از جمله محیط های باز ،نظیر نمای ساختمان در همه مناطق سرد سیر وگرمسیر مناسب ساخته است.

    سرامیک های پرسلانی پارسیس نسبت به سنگ طبیعی بسیار سبکتراست که این امر موافق با آئین نامه ۲۸۰۰ بوده وباعث بهبود رفتار سازه در مقابل لرزه میگردد.

 

   سرامیک های پرسلانی را می توان به روشهای مختلفی نصب کرد که از جمله آن روشهاکه پایداری و دوام بالاتری دارد ،می توان به روش اسکوپ کردن (شیاردادن و استفاده ازگیره های پروانه ای گالوانیزه(کلیپس)) مخصوصا جهت نمای بیرونی ساختمان اشاره نمود.

 

دستگاه شیار زن مخصوص اسکپ

دستگاه مخصوص اسکوپ                           نمونه کلیپس نصب شده

 

 

   قیمت تمام شده سرامیک های پرسلانی پارسیس نسبت به سنگ طبیعی بسیار پایین تر بوده ،و باعث کاهش هزینه تمام شده ساختمان میگردد و در عین حال جلوه های رنگی یکدست تر و زیباتر با مقاومت و دوام بالاتر را به شما ارائه می نماید.

بازدیدها: 1043